torsdag 13 maj 2010

Bokat!

Så var det äntligen bokat; tjejresan i sommar! Till Cypern bär det av! Eftersom vi börjar bli så gamla nu blir det inte party-stället Aiya Napa, utan istället det lite lugnare (tror vi) Fig Tree Bay...

Så här fint ska vi bo!

Bilder: Apollo.

Lääääääängtar!!

Nu har de flesta människor långhelg - men jag är bara ledig idag och lördag-söndag. Jag anmälde mig nämligen (dumt nog kanske) som frivillig att täcka upp på jobbet imorgon. Det är i vart fall enormt skönt att få en ledig dag mitt i veckan! Jag har tränat, "luftat" min bil genom en tur till IKEA för köp av matta, gått långpromenad med Jocke... Och jag köpte faktiskt ett lila blockljus på Chilli också.  Dessvärre var det nog ett doftljus märkte jag nu. Lavendel SKA det lukta, men det luktar typ tantparfym... Jag vet inte om jag kommer att stå ut med det faktiskt. Så risken är väl att det fina ljuset inte blir långlivat i mitt hem...

Imorgon blir det eventuellt dans på Liseberg... Nice! Aldrig varit på dansen där, så jag hoppas att det blir kul. :-)

Nu ska jag städa garderoben, tänkte jag. Det ser hemskt ut därinne. Verkligen hemskt. Jag började göra det förra helgen, men hann inte klart. Och eftersom jag inte hann klart var jag ju tvungen att knöla in en massa saker där igen... Dumt. Det tar alltid längre tid än man tror... Oh well, time to get on it!

Inga kommentarer: