onsdag 22 juli 2009

Vattenlek

När jag kom tillbaka till stugan efter min tripp till Umeå förkunnade pappa nöjt att jag LÅG EFTER eftersom han minsann hade VADAT (alltså inte badat) medan jag varit borta. Eh... bör kanske tilläggas att min pappa är en av tidernas största badkrukor. Och eftersom jag absolut inte vill ligga efter så har jag och hundarna nu badat i (det då iskalla) havet. Idag däremot har det varit skönt att bada och jag har guppat runt på min luftmadrass i solen hela tiden i stort sett... Här kommer några bilder från min och hundarnas bad-debut.

Jocke är en nästan ännu större badkruka än pappa. Man får ju inte bli blöt under magen...

Det var bara 16 grader i vattnet den där dagen!! Jag dog!! Men nu ligger jag inte efter. :-)

Avslutar med några bilder på stugan by night...

1 kommentar:

Unknown sa...

Brr vad kallt det der ut!