fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

Nytt år, nya möjligheter!

Igår var jag på decenniets nyårsfest - det var hur skoj som helst! Kalaset gick av stapeln på Bryggan under Bron i Göteborg, med tre rätters middag och trevligt sällskap. Vi var över hundra glada nyårsfirare...

Efter viss ångestbeslutsamhet bestämde jag mig för att ta på mig "den lilla gröna". För en vecka sedan hade jag ingen nyårsblåsa alls - och nu "plötsligt" (efter eh...diverse shopping) hade jag tre att välja mellan. Dilemma utan dess like...! Den lilla gröna, lilla svarta eller lilla vita...? Ta av, ta på, ta av, ta på igen... Och till slut blev det som sagt den lilla gröna.

Några bilder från aftonen...















Ja, fler bilder orkar jag faktiskt inte ladda upp här nu...eftersom jag redan laddat upp femtielva bilder på facebook. Så jag får hänvisa dit, för de nyfikna. :-)

Idag: soffläge med Jocke. Och kanske en promenad eller två.

Gott nytt år till alla!

Inga kommentarer: