söndag 13 juli 2008

premiär

Jaha, efter att inte ha hängt i internet-världen på 100 år så ska jag nu bli modern och har skaffat mig en blogg. Jag har inte varit så modern vad gäller tekniken på senare tid. (Att jag fortfarande spelar Nintendo 8bit säger väl allt....?) Internet har liksom bara varit ett "betala-räkningarna-och-surfa-på-aftonbladet-och-blocket"-instrument.

Och särskilt svårt var det inte heller, visade det sig. Nog för att jag till och med hade en egen hemsida en gång i tiden och var en hejare på html, men det var då det. Utvecklingen går framåt och tappade mej nånstans på vägen...

Livet på landet är idag ganska regnigt, så det blir nog en del lugna inne-aktiviteter. Även om såklart hundarna ska ha sina promenader preciiiiiis när det öser ner som värst. Men lite regn har väl ingen dött av...? Tror jag i alla fall.

Ska i alla fall in till stan en sväng och träna lite. Något vettigt är det ju bra om man kan åstadkomma. Även om det är skönt att bara göra ingenting också, särskilt söndagar har en förmåga att bli sådana dagar.

Igår blev det i alla fall en trevlig grillkväll hos grannarna. Grillat, prat, skratt och TP...kan det blir bättre en svensk sommarkväll???

Inga kommentarer: