söndag 9 augusti 2009

Helgen

Imorgon börjar jag jobba igen. Det känns lite tungt. Och lite inte tungt samtidigt. Jag har mest ångest över andra saker. Massa svåra beslut som jag måste ta nu. Så i förhållande till det känns det okej att börja jobba tror jag.

Helgen har i alla fall varit jättetrevlig, eftersom L har varit här och hälsat på och vi har haft strålande väder! När hon anlände i fredags blev det först en lätt lunch vid vattnet i Mälarparken...

...och sedan hade vi tacokväll (fredagens obligatorium) på min altan följt av en film och 700 kg tjejsnack. Skönt. :-)


Lördagen tillbringades på beachen i Västerås skärgård. Vi tog lilla färjan Elba (15 min!) över till ön Östra Holmen och badade där. Det var jättemysigt och VARMT i vattnet (i alla fall jämfört med det hav som jag badat i de senaste veckorna...)

Därefter var det dags för grillning hemma hos mig - och det är inte klokt vad det blev gott!

Denna fina salladsskål (eller vad man nu vill ha i den) inhandlades i Skellefteå - söt va?

Och de här sista halvmuppiga bilderna bjuder jag och Svante på...




L - min grillpartner in crime - tack för en underbar helg!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack själv för en toppen helg, är fortfarande imponerad på hur bra vi var på grillning trots att det inte var en enda karl i närheten =)

Hoppas du lyckas bestämma dig idag vännen utan allt för mycket ångest!

Kraaaam