söndag 2 augusti 2009

Dans och sånt

Jaha, några rader sedan sist var det, ja. Dagarna rullar på...men vad som riktigt har HÄNT vet jag inte?!

Jo, jag blev medbjuden på dans faktiskt med mina kusiner. Det blev riktigt roligt faktiskt - sådär som det kan bli, när man inte har så mycket förväntningar. Jag var lite orolig innan att jag inte skulle få dansa något utan bara vara ett frimärke på väggen hela kvällen - eller att jag skulle ramla ihop i en oproffisionell hög på dansgolvet eller något liknande. Men icke! Det blir ju som bekant vad man gör det till. Jag fick dansa nästan hela tiden - och karlarna tyckte att jag gjorde det bra till på köpet! Jodå, där ser man. Nu är jag riktigt sugen på att gå en bugg-kurs faktiskt. Det är verkligen SKITKUL att dansa. YES!

Lite orolig för Svante. Han har hostat en del. Och hade en gröngul snor-grej i näs(nos)-borren häromdagen. INTE bli sjuk igen. INTE INTE INTE. Det orkar jag inte med.

På onsdag tänkte jag åka söderut och hem igen. Min sista semestervecka. Tillbaka till verkligheten. Och till min gräsmatta slash förmodade djungel. Bära eller brista.

Avslutar med några bilder på mina hundskruttar, från när vi var på middag hos några vänner i deras stuga häromdagen.

Jocke är inte så farlig som han ser ut. Han äter bara gräs.

Inga kommentarer: