torsdag 6 augusti 2009

Något kul!

Usch, jag borde gå och lägga mig nu. Men jag har hittat något som var så himla skoj på nätet - nämligen www.yearbookyourself.com - att jag blev helt fast, ja nästan beroende.

Tipset fick jag på Lassbos blogg. Man kan alltså lägga in sitt eget ansikte i en massa lustiga frisyrer från 50-, 60-, 70, 80- och 90-talet och det ser hysteriskt roligt ut ibland alltså! Det finns frisyrer både för män och kvinnor att prova - verkligen hur kul som helst! Testa, testa, testa!!! Det svåra var att hitta en bra bild på sig själv som passar in i frisyren liksom. Mitt problem är till exempel att jag alltid har lite lugg ner över ena ögat och då blir ju den också med på något sätt...

Men här kommer i alla fall några smakprov. Det är kanske tur att vi lever 2009 trots allt...
.

Haha....visst är det kul?! Där har ni något att göra i alla fall, någon dag när det regnar och ni har tråkigt.

Fast egentligen hade ju jag inte alls tid med det här nu - jag måste ju sova. Jag har varit igång hela dagen...klippt gräs, rensat ogräs, tvättat och donat. För de som undrar gick det bra med gräset, förutom en bit på ungefär 6 x 6 meter som blev kvar när klipparen lade av. Men den lilla snutten ska jag väl hinna imorgon...

Sedan var jag iväg och tränade också. Tog ett skivstångs-pass...och herregud, vad jag är trött i precis alla muskler nu. Alla ambitioner om dammsugning och sådant gick om intet efter det - jag tror helt enkelt inte att jag hade klarat av att hålla i slangen ens! Så därför hamnade jag här istället.

Men nu får det vara nog. Godnatt, godnatt!

1 kommentar:

Maria sa...

Haha, måste hem och hitta ett foto i helgen, det där var ju skoj! Diggade verkligen Jenny a lá 80´s ;)
Hoppas att du hinner vila musklerna lite idag, de verkar ha fått kämpa hårt igår!

Trevlig helg jenny!

*kram*