söndag 20 september 2009

Något annat...

Det var dags att göra något som absolut inte har någonting alls att göra med allt som händer just nu. Därför blev det igår en sväng till stan i det strålande vädret. Vi avnjöt en god lunch på Bellmans, shoppade lite och avslutade med en fika på Kalle på Spången. Trevligt! Här är lite av det som inhandlades...

Söt kjol från Esprit!

Tyckte de här var lite fräcka, faktiskt...

Fin tröja från CPM.

Köpte några skjortor, bland annat den här från Amisu. Behöver några att ha till kavajen som jag köpte i Skellefteå i somras...

Jag verkligen älskar den kavajen! Av märket Zoul från MQ. Den är figurnära och lite längre modell vilket gör att man kan ha den som jacka också. Supersnyggt till jeans!

Och idag var det dags för husvisning nr 2, varför jag har ägnat förmiddagen åt städande och gräsklippande. Hoppas verkligen någon av spekulanterna vill köpa kåken nu innan jag städar ihjäl mig...
Och nu har jag precis kommit hem från ett pass step-up. Svettigt var det, men skönt. Dags för lite vila nu. Avslutar med en bild på mina sötnosar. Vi var ju tvungen att utrymma under visningen, så vi fick ta en tur i bilen...

Inga kommentarer: