torsdag 29 oktober 2009

Begravningsfika & sånt

Idag har det varit en till sådan där dag när jag bara har ätit, känns det som. Det började till lunch då vi var några stycken som gick till Strike för att avnjuta grillad kyckling och världens största klyftpotatisar. Jättegott! Och trevligt med ute-lunch. Till och med nödvändigt, eftersom jag har svårigheter att ordna matlåda nuförtiden när allt porslin är nerpackat...

Till eftermiddagsfikat skulle sedan jag tackas av. Eller "begravningsfika" som tjejerna i landskapet kallar det. En stor tårta blev det i alla fall. Och så fick jag några fina presenter. Det blir ju lite blandade känslor när dagen plötsligt har kommit då man ska lämna alla trevliga kollegor...

Till sist var det dags för AW - afterwork - efter jobbet. Det blev god mat och trevligheter på Harrys.

När jag kom hem har jag packat ytterligare en massa saker och nu är jag så trött att jag inte ens förstår hur jag kan sitta här och orka skriva det här blogginlägget. Så, dags för sängen...

Inga kommentarer: