söndag 25 oktober 2009

Tjejhelg i Örebro!

Nyss hemkommen från världens trevligaste helg i Örebro med mina tjejer A och L. Jättekul har det varit med shopping, middag ute, vin och annat! Och framför allt en massa tjejsnack! Eftersom jag är lite trött och seg nu, så blir det inte så mycket text idag. Bilderna får tala för sig själva istället.

A, jag och L.

Lunch på nåt ställe med randig vägg nånstans i Örebro...

Mycket shopping blev det! (Och alla kassar är tyvärr mina!)

Ge mig MAT! På italiensk restaurang.

A, så jäkla rolig bild!

Jag och L.

Mina pojkar var såklart med. Mys med Svante!

Svante gosar med matte.

Lite fin natur och så...

Jag och Svante på hundpromenad.

Svante.

Nu mår Svante bra...

Jocke hittade snabbt sin plats...

Det blir dessvärre inga bilder på allt fint som jag shoppade. Jag har ju nämligen ingen helfigurspegel längre, så jag kan inte ta någon sådan där muppig bild på mig själv i spegeln med kläderna på. Dessutom så orkar jag inte ta några bilder på kläderna utan mig själv i dem heller just nu. Men alltihop är jättejättefint i alla fall, så nu blir jag värsta pinglan i Götet - var så säkra! :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Är 100% säkra på att du blir en riktig pingla jag har ju sett vad du shoppat! Hoppas bilfärden hem gick bra och tack för en helt underbar helg!!!

Kenneth sa...

Man blir glad när man ser dig. =)

Maria sa...

Åh ser ut att ha varit en görmysig helg!! Och superfin i håret blev du! :) *kramar*