måndag 5 oktober 2009

Helg i Daaaaalarna!

I helgen har jag varit i underbara Dalarna - så skönt att komma "hem" lite! Jag har mest umgåtts med min goda vän L. Förutom en långpromenad med henne och dogsen var jag även bjuden på fest hem till henne på lördagskvällen. Det blev hur trevligt som helst! Massa trevligt folk (jag hörde ett rykte om att vi var 19 st nånstans...!), GOD MAT (L, du är en mästerkock!), GUDOMLIG efterrätt (så blir det när man vispar som fan, eller hur L?), skumma gröna drinkar, karlar i kilt, skönsång till singstar och massa andra trevligheter. Jag gick även med vinst 20 spänn under kvällen vilket jag är mycket nöjd med. Dessutom tyckte jag att det var jättekul att återse gamla vänner - t ex M! Hörrudu, flytta till Göteborg nu så kan vi göra en massa skoj! :-)

Det togs förstås en massa mer eller mindre roliga bilder under tillställningen, men jag nöjer mig med att publicera denna ofarliga lilla bild på mig och L...

Söndagen blev en dag för återhämtning... Och lite umgänge med föräldrarna. Dessutom hände en till sak - jag lade en pusselbit i mitt livspussel. Pusselbiten bestod av att jag skrev kontrakt på en lägenhet i Göteborg. Så nu slipper jag bo på gatan. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

Inga kommentarer: