onsdag 28 oktober 2009

Mycket att göra och lite tid

Idag har jag bara en och en halv arbetsdag kvar i Västerås. Det är ju inte klokt!!! Så idag bjöd jag på muffins med smet i till eftermiddagsfikat - det är ju liksom obligatoriskt att bjuda på hembakat när man slutar. Inte för att jag hade tid att baka igår kväll (eller natt) egentligen, men man vill ju inte bli känd som "den jäveln som inte bakade". Så det var bara att baka, det. Efter att ha jobbat, varit till banken, tömt ett lass på återbruket, tvättat och packat lådor till förbannelse. Livet har varit roligare, kan jag berätta...

Fast samtidigt är det ju roligt som sjutton!!

Jag har i princip bara ätit idag, känns det som. Var hem till en tjej i landskapet på lunch, allt enligt vår "äta-hemma-hos-varandra"-tradition. Himla trevligt! Och gott! Och dessert, ej att förglömma. Sedan var det ju de där muffinsarna på eftermiddagen...

Och nu måste jag springa över till grannen med en nyckel och en stege (om man nu kan springa med en 7 mil lång - typ - stege), packa femtioelva lådor till och fundera över varför det läcker vatten under tvättmaskinen (jag orkar inte!!!!!). Så det förstår ju vem som helst att jag inte har tid att sitta här och blogga.

Inga kommentarer: