fredag 9 oktober 2009

Två pusselbitar till!

Jaha....då har jag fixat ytterligare två pusselbitar i mitt livspussel.

1) Jag har idag sålt mitt hus, papper är påskrivna. Skööööönt!

2) Jag har idag fixat en lägenhet att bo i under november månad i Göteborg innan jag får tillträde till den som jag har köpt. Lättnaden över att slippa tälta är stor.

Så vad ska man säga? Fy fan vad jag är BRAAAAAAAAAAAA!!!

Nu ska jag styra kosan mot Dalarna igen (när jag förvisso egentligen borde packa flyttlass - men skit i det...) i helgen. Det händer lite skojiga saker där, så då måste man ju bara dit! Ikväll till exempel blir det bio - Flickan som lekte med elden. Och ej att förglömma - de obligatoriska popcornen. Så, dags att packa väskan...

1 kommentar:

Unknown sa...

Oj har du fixat boende till nov oxå, här faller bit efter bit på plats...bra jobbat tjejen, du måste känna dig flera 1000 kilo lättare efter alla stenar som släppt från dina axlar =)