lördag 14 november 2009

Helg!

Nu är det helg! Det behövdes. Jeeezez, jag är så trött hela tiden. Det kanske man blir när allt är nytt - jobbet, staden, boendet, människorna...? Jag blev chockad när jag tittade på klockan när jag vaknade i morse. Det var MYCKET länge sedan jag sov så länge senast! Ja, det var säkert på den tiden jag var tonåring eller så. Inte klokt ju. Jag skriver inte ut exakt tidpunkt för då får man ju skämmas! :-)

Igår kväll var jag hemma hos en av tjejerna på jobbet tillsammans med ytterligare några tjejer. Tjejmys, helt enkelt! Vi åt mat, bakade äppelpaj - mums!-, tittade på Idol och spelade Guitar Hero. Fasen, vad jag är kass på gitarr... Men man kan ju inte vara bäst på allt! Hur trevligt som helst var det i alla fall.

Trots att jag sovit bort halva dagen (usch!) så har jag ändå fått en del uträttat idag. Tvättat, gjort lite ärenden ute, kollat in stället där jag ska börja träna. Alltid något... Och nu är det dags för mat!

Inga kommentarer: