tisdag 5 maj 2009

Jag vill träna!!!

Det värsta med att vara förkyld är att man inte kan träna, tycker jag. Jag vill träna, jag vill träna, jag vill träna!!! Förkylningen är förvisso bättre, men nu har det övergått i någon slags hosta. Inte kul. Men på torsdag kommer jag att vara frisk, det har jag bestämt. För då ska jag träna. Ett skojigt aerobics-pass ska det bli, så det så. Då kan hostan fara och flyga...

Jag ska snart åka och vaccinera hundarna. Jag gör det hos en veterinär här ute på landsbygden. Det är jättesmidigt, för där får man tider på kvällstid efter jobbet. Perfekt! 700 riksdaler kommer det att kosta, alltså 350 kr per hund. Det är lustigt, men jag tror att detta är enda gången då det kostar lika mycket för Svante som för Jocke. Detta trots att det får plats ungefär 10 stycken Jocke på Svantes kroppsyta (nåja, inte riktigt 10 kanske, men ändå). Tydligen får de samma mängd, oavsett storlek. Det är ju bra...

I övrigt en lugn, ganska tråkig dag. Regn ute, tomt på trevliga kollegor på jobbet, inga riktiga utmaningar till arbetsuppgifter för tillfället... Men imorgon, då kanske det blir sol?

Inga kommentarer: