onsdag 13 maj 2009

Mera lister...

Oj, det har blivit dåligt med blogg på sistone. Men jag har liksom inte riktigt haft tid eller ork eller motivation.

På söndagen satte jag lister hela dagen, förutom när jag åkte in och tränade ett step-up pass en sväng. Jag är värsta list-gurun nu, hehe. Eller också inte... Fortsatte sedan att sätta lister både måndag kväll och igår kväll efter jobbet. Och målat över skavanker har jag också gjort. Så nu är alla lister klara i hallen - hur skönt som helst! Köket återstår förvisso, men ändå...

Snyggt va? Jag är kung på att spika. Eh... Var tvungen att fylla ut med lite pass-bitar för att det skulle passa med listen sedan. Och just där var det helt enkelt OMÖJLIGT att få i spikarna. De böjde sig hela tiden, spikjävlarna. Så till slut gjorde jag bara sådär. Spikade ner skiten liksom. Biten sitter fast i alla fall. Och det fina i kråksången är ju att ingen behöver se det här sköna konstverket eftersom listen kommer att dölja allt!

Och med listen på plats så anar man ju ingenting. Just det här hörnet är jag särskilt nöjd med faktiskt...det är nästintill perfekt ju!

OH YES, list-gurun var namnet. :-)

Inga kommentarer: