söndag 17 maj 2009

Söndagens to do-list

Jag är lite tråkig just nu, för det enda jag gör - i princip - är att sätta lister. Att det ska ta så in i bengens lång tid!! Jag lever och andas lister för tillfället, känns det som. Det är inte en särskilt rolig sysselsättning, men det kommer att kännas skönt när det är klart. Och vill verkligen bli klar innan det blir riktigt fint väder, för då vill man ju inte stå inne och hamra och svära (för svär det gör man, nämligen).

Så dagens program ser ut som följer:
- Sätta lister
- Klippa gräs
- Städa
- Vika tvätt
- Träna step-up

Ja, ni ser. Det är inte något som är vidare värst roligt att blogga om. Därav min bristande uppdatering.

Men snart blir livet roligare igen! För på tisdag ska jag och hundarna åka till Skåne igen. Det ser vi verkligen fram emot...:-)

Inga kommentarer: