onsdag 22 april 2009

Förhandlar-kvinnan!

Igår hade jag inte tid att blogga, för då målade jag lister i carporten efter jobbet. Jag känner mig riktigt duktig! Fint blev det också.

Men idag får det bli några rader i alla fall. Jag har nämligen varit värsta förhandlaren idag! Eller...det har jag kanske inte, men jag fick i alla fall betalt av Car Wash Center för min trasiga sidospegel! 2 125 spänn, som ingenting. Jag behövde inte ens bråka om det. Killen betalade ut direkt liksom. Så det gjorde de bra tycker jag! (De har kanske ingen pinsam videoinspelning av fadäsen trots allt. Eller så har de det och tycker att den är så rolig att blotta underhållningen är värd 2 125 kr.)

Så summa summarum kan man nästan säga att jag har tjänat på den här incidenten (om man bortser från tid, krångel, ångest och sådant). Jag har ju nämligen fått en stämpel i mitt OKQ8-häfte och får en gratis tvätt, utan att jag behövde betala för den sista stämpeln. Det är ju värt...eh, typ 160 spänn i alla fall.

I övrigt en vanlig dag på jobbet. Tränat efteråt och nu måste det städas. I kommer imorgon och så här kan det ju inte se ut!

Inga kommentarer: