torsdag 30 april 2009

Muntlig förhandling och kurering

Skönt med långhelg nu!

Det har varit en intensiv dag på jobbet med muntlig förhandling i länsrätten på förmiddagen. Det är alltid lite spännande med muntliga förhandlingar, för man vet inte vad som kommer upp liksom utan måste vara beredd på allt. Jag tyckte att båda sidor skötte sig bra idag, så det blir spännande sedan att se hur det går när domen kommer...

Jag ska vara tråkig idag på Valborg. Tänkte bara vara hemma med Svante och Jocke och kurera mig från min förkylning. Känner mig trött som en gammal tant, så är inte så vidare sugen på något rajtan tajtan ändå. Det är konstigt vad en simpel förkylning kan göra med en. Det blir kanske lite popcorn och en film. Eller så slocknar jag klockan 20 i soffan, man vet aldrig. :-)

Men i morgon ska jag i alla fall köra upp till Borlänge och hälsa på familj och vänner och tillbringa resten av helgen där. Det ska bli skönt! Längtar efter mammas goda mat också. :-)

Jag hoppas att övriga Sverige får en trevlig Valborg...!

Inga kommentarer: