torsdag 2 april 2009

Vart tog den här dagen vägen?

Oj, vilken intensiv dag det har varit idag. Det känns som att jag inte har gjort någonting och ändå så har jag det på något konstigt vis. Eller, det är väl snarare så att jag inte fått något gjort. På jobbet i alla fall.

Jag höll i ett föredrag hela förmiddagen på jobbet, så då försvann ju alla de timmarna... Jag tror att det gick bra i alla fall; alla verkade lyssna och förstå och jag sa inga konstiga/pinsamma/obegripliga saker. :) Tror jag i alla fall! Men nu måste jag jobba på lite i morgon om jag ska hinna klart allt jag vill hinna klart med, eftersom jag ska vara ledig hela nästa vecka.

Kl. 15 hade jag tid på Ryds Glas för lagning av det nya stenskottet på bilen. Men positiv överraskning! Ryds-gubben tyckte inte att jag behövde laga stenskottet! Han sa att det var så litet, och bara ytligt, så det fanns ingen risk att det skulle utveckla sig till en spricka. Skönt... Då slapp Ryds-killarna jobba och jag slapp vänta. :) Istället åkte jag tillbaka till jobbet någon timme, och sedan tränade jag innan jag åkte hem. Det var väldigt lite folk på passet, men det var kanske inte så konstigt när det är så fint väder...

Och nu sitter jag här hemma efter hundpromenad och matlagning och undrar vart den här dagen tog vägen. Fast i och för sig är det bra att den snart är slut, för det betyder ju att det blir söndag snart. Och på söndag ska jag åka till Skåne. Längtar...

Inga kommentarer: