onsdag 29 april 2009

Några rader från en förkyld hjärna

Jag känner mig mest trött och förkyld i hela huvudet just nu, så jag har inte så stor blogg-entusiasm. Jag lade mig tidigt i går och sov som en gris hela natten, det behövdes. Tyvärr är snoret inte borta, men jag har känt mig en smula lättare i huvudet idag i alla fall jämfört med igår. Dessutom är näsan röd som ett stoppljus som vanligt. Men har jag tur kanske någon misstar det för lite snygg solbränna...?

Har precis kommit hem från jobbet, gått promenad med hundarna i skogen och nu står maten i ugnen. Jag vill helst bara äta och sedan däcka i soffan. Så det ska jag göra snart.

Blev i alla fall glad när jag läste på aftonbladet.se att Bonde Söker Fru drar igång igen snart. Nåja, till hösten i alla fall. Redan nu är dock de utvalda bönderna klara och de ska ha en presentation av dem på torsdag. Härligt, "Bonde" som är en klar favorit hos mig...de är så roliga ju. :-)

Besiktade om bilen idag också - den gick ju inte igenom förut pga dragkroken. Allt gick bra och nu är det bara att tuta och köra i ett år till! Sköööönt!

Inga kommentarer: