tisdag 18 november 2008

Jag vill också åka till Paris

En kollega har precis kommit hem efter att ha tillbringat en weekend i Paris. Jag är såååååå avundsjuk. Jag vill också åka till Paris! Blev väldigt sugen faktiskt, efter att ha lyssnat på alla detaljer om denna FANTASTISKA Paris-resa under samtliga dagens fikaraster inklusive lunchen. Till våren kanske? En vår-weekend i Paris vore ju faktiskt inte helt fel. Massor med spännande saker att utforska, mysiga caféer efter Champs-Élysées och GOD MAT. Jag vill, jag vill! Jag älskar Frankrike. Och så vill jag faktiskt gå på Eurodisney till och med (jag har ju inte fyllt tant än).

I övrigt en lugn dag på jobbet utan någon nämnvärd dramatik. Det har dock beslutats att den beryktade bowling-matchen mellan revisorerna och oss jurister ska äga rum någon kväll efter jobbet i nästa vecka (kvällstid var ett absolut krav från några kvinnliga revisorer som ville sitta med ett glas vin och dingla med benen). Det är bara att ladda.

Inga kommentarer: