tisdag 3 mars 2009

Besök i busken


Det räcker nu! Vaknade till upptäckten att mer snö har kommit. Jag skottade en del, men det är ju ett helt träningspass och hade lite bråttom till jobbet så jag drog en rövare och skottade inte på uppfarten bakom bilen. Tyvärr slirade det lite väl mycket...hälsade på en sväng i busken så att den ena sidobackspegeln böjde sig liksom utåt åt fel håll. Men den gick att böja tillbaka som tur var! Och till slut kom jag iväg efter mycket slirande fram och tillbaka. Så nu är jag på väg, hurra! Men vet ju att både snöskyffeln och snön väntar på mig tills jag kommer hem...

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här. Vaknade upp till ett snötäckt landskap. Har nu skottat klart. Efter 1½ timme.. jag sitter nu helt sjöblöt i svett och vill dränka mig i något kallt. Ha så kul när du kommer hem!!