torsdag 19 mars 2009

Snorjärs

Jag är en riktig snorjärs just nu. Jag kämpar mig dock igenom kursen på jobbet ändå. Vill ju inte missa den. Men det är riktigt jobbigt att fokusera och vara bland folk när man är så här ofräsch och dyngförkyld. Näsan är ett stoppljus och det svider som sjutton i den efter allt snytande. Det krävs dock mycket för att jag ska vara hemma från jobbet - så det finns inte på kartan helt enkelt. Det är bara att kämpa vidare. Nu är det ju bara fredag kvar i alla fall och då skulle vi nog få sluta tidigare. Skönt.

Vet inte om jag har feber också. Jag har inte kollat. Det är bättre att inte kolla, är min filosofi just nu, för tänk om det visar sig att jag har det? Då kanske jag inte kan gå till jobbet! Bättre att inte veta. Man mår ju som man mår ändå. Oavsett feber blir man hursomhelst rätt medtagen av snoreriet och hosteriet.

Så...eftersom min hjärna just nu är fullproppad med snor och avyttring av andelar i handelsbolag, så blir det inte så mycket kraft och energi över till kreativa och spännande blogginlägg. Hoppas på överseende med detta.

Inga kommentarer: