lördag 7 februari 2009

Sparkpremiär

Det har kommit en massa snö nu och det är inte ultimat sparkföre, men vi var ändå tvungna att ge oss ut på en liten runda med sparken eftersom I aldrig har åkt spark förut, sörlänning som han är. Så jag kände ju att jag var tvungen att demonstrera alla fördelar med detta eminenta transportmedel.

Hej vad det går!



Och allt gick jättebra i ungefär 10 minuter. För vad var det för blinkande ljus längre där borta på vägen...? Jo, det var förstås en idiot i en traktor som SANDAR!!!! Just precis då när vi skulle åka spark. Nååååågot irriterande!


Traktorjävel.

Efter detta bakslag blev det såklart svårare att åka spark. Men vi kämpade tappert på ändå. Det gick, men var ganska tungt.



I kämpar på i gruset. Han har fått in snitsen nu, men det är lite svårt med styrningen...vill gärna ut i terrängen liksom. :)

I får åka och jag sparkar. Han har lånat min ryssmössa också. :)

Sedan blir det min tur att åka. Det krävs en del koncentration...och det blev en del turer i terrängen, haha.

Nu åker vi!


I och sparken.

KRAAAAM!

1 kommentar:

Maria sa...

Hihi, tappert kämpat, och såg riktigt mysigt och kul ut ju! :) Här har vi haft våriga 12 grader idag! *kram*